A 2016/679/EU rendelet (továbbiakban mint GDPR), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. Évi CXII. Törvény (továbbiakban mint Info. Tv.), illetve az Adatkezelési Szabályzatunk előírásai alapján a jogi kötelezettségeinknek eleget téve tájékoztatjuk Önt az adatvédelmi és az adatkezelési szabályainkról.

Társaságunk adatai:

Név: T-M-M-T Kft.

Székhely: 1043 Budapest, Berda József utca 12.

Adószám: 13705303-2-41

Cégjegyzékszám: 01-09185017

Telefonszám: 0670/313-8711

Honlap: www.t-m-m-t.hu

Email: tmmt@tmmt.hu

Képviselő: Tóth Sándor

Társaságunk a GDPR 37. Cikke alapján nem köteles adatvédelmi tisztviselő kinevezésére.

 

Társaságunk munka-tűz-és környezetvédelmi feladatok ellátásával, továbbá hatósági vizsgáztatással foglalkozik.

1, Munkavédelmi, tűzvédelmi, környezetvédelmi feladatok ellátása:

A Társaságunk tevékenységei során kezelt személyes adatokat csak az előírt dokumentációk elkészítéséhez szükséges mértékben és célból használja. A feladatunk ellátásának alapja a jogszabályi követelmények teljesítése, a munkánk során kivételesesetekben kezelünk személyes adatokat.

  • A munkavédelmi oktatások során az oktatási naplóban rögzített név az adott munkáltató birtokában marad, így az számunkra nem jelent adatkezelést

A munkabalesetek és üzemi balesetek kivizsgálásának és dokumentálásának során személyes adatokat kezelünk.

Kezelt adatok köre: név, születési név, anyja neve, születési hely, idő, cím, TAJ szám,

Adatkezelés jogalapja: jogszabályi rendelkezés, illetve a munkavédelemről szóló 1993. évi XCIII. törvény,

Adatkezelés célja: a jogszabályi előírásoknak való megfelelés, a baleseti ellátás megállapítása, illetve a hatóság felé való regisztráció

Adatkezelés címzettje: munkavállaló, munkáltaó, foglalkozás-egészségügyi szakorvos, munkavédelmi hatóság, TB szerv (MÁK, vagy OEP), illetve a társaságunk

Adatok tárolásának ideje: 5 év

A munkavédelmi kockázatértékelés elkészítése során a munkavállalókkal kitöltetett „Személyi lap” adatfeldolgozása anonim módon történik, az „SZ” lap eredeti példánya a munkáltató számára készült dokumentumban kerül lefűzésre.

Kezelt adatok köre: egyéni vállalkozó neve, telefonszám, cím,

Az adatkezelések jogalapja: A Társaságunkkal megkötött szerződés, a Munkavédelemről szóló 1993. Évi XCIII. törvény és az 54/2014 (XII.14.) rendelet /OTSZ/, illetve a többi kapcsolódó jogszabály által előírt munka és tűzvédelmi feladatok ellátása

Az adatkezelés célja: A szerződés teljesítése, jogszabályi kötelezettség

Adatkezelés címzettje: Az adott szerződés megkötésével megbízott munkáltató

Adatok tárolásának időpontja: A szerződés teljesítését követő 5 év

2, Hatósági vizsgáztatás, tűzvédelmi szakvizsgáztatás

A Társaság másik tevékenységi köre a hatósági vizsgáztatás és tűzvédelmi szakvizsgáztatás.

A kezelt személyes adatok köre: név, születési hely, idő, cím, végzettséget igazoló bizonyítvány

Az adatkezelések jogalapja: A Társaságunkkal megkötött szerződés

Az adatkezelés célja: A szerződés teljesítése

Adatkezelés címzettje: Az adott szerződés megkötésével megbízott munkavállaló(k)

Adatok tárolásának időpontja: A szerződés teljesítését követő 5 év

 

3, Levelezés, ajánlat kérés, panaszkezelés, ügyfélszolgálat

Az Info tv, a Rendelet és az egyéb jogszabályok alapján köteles Társaságunk a panaszkezelésre, továbbá ügyfélszolgálat működtetésére, mely a panaszkezelést, információkérések kezelését, ügyfelekkel való kapcsolattartást, levelezést végzi.

A feladat elvégzése során kezelt személyes adatok köre: név, elérhetőség

Az adatkezelés jogalapja: az érintett személy hozzájárulása

Adatkezelés célja: panaszkezelés, információ biztosítása a szolgáltatás iránt érdeklődők számára

Adatkezelés címzettje: a Társaság panaszkezeléssel, levelezéssel, ügyfélszolgálat működtetésével megbízott munkavállalói

Adatok tárolásának időtartama:

  • a levelezés, ügyfélszolgálaton való érdeklődés: 1 hónap,
  • panaszkezelés, ügy kivizsgálása után 5 év
  1. Számlázás

Az online és offline szolgáltatásaink igénybevétele esetén számlát állítunk ki. A számlához kért adatokat az adójogi jogszabályok alapján kezeljük.

A kezelt személyes adatok köre: név, cím, adószám/adóazonosító, bankszámlaszám

Az adatkezelés jogalapja: az adójogi jogszabályok: ÁFA törvény, Számviteli törvény

Az adatkezelés célja: az adójogi szabályoknak megfelelő számviteli nyilatkozat kibocsátása

Az adatkezelés címzettje: társaságunk, az Ügyfél/Számla vevője, adóhatóság, könyvelő

Az adatok tárolásának időtartama: 8 év

 Adatkezelési tájékoztató a Társaság honlapján való regisztrációról

A Társaság honlapján bizonyos szolgáltatások igénybevételéhez regisztráció szükséges. A regisztráció során egy négyzet bejelölésével adja meg az érintett személy a hozzájárulását a személyes adatai kezeléséhez. A regisztrációval jogosulttá válik bizonyos szolgáltatások igénybevételére, így pl. a vásárlást követően az online oktatások megtekintésére.

Kezelt adatok köre: név, email cím, cím, telefonszám, postázási név és cím

Az adatkezelés jogalapja: az érintett személy hozzájárulása

Az adatkezelés célja: a Társaság egyes szolgáltatásainak igénybevétele

Az adatkezelés címzettje: A Társaság megbízott munkavállalói

Az adatok tárolásának időtartama: a regisztrációs szolgáltatás megszűnését vagy a hozzájárulás visszavonását követően azonnal meg kell semmisíteni a kezelt személyes adatokat.                         

 

Adatkezelési tájékoztató a Társaság hírlevél küldési szolgáltatásáról

A honlapon regisztráló érintett személynek lehetősége van egy négyzet bejelölésével igénybe venni a Társaság rendszeres hírlevél küldési szolgáltatását. A négyzet bejelölése jelenti a hozzájárulást a személyes adatai kezeléséhez.

A Társaság előre nem jelölheti be a hozzájárulás alapját képező négyzetet.

A regisztráció után emailben kap tájékoztatót az érintett személy a Társaságunk Adatkezelési Szabályzatáról, mely közvetlen linket tartalmaz annak eléréséhez.

A hozzájárulás email formájában bármikor visszavonható, mely esetben a kezelt személyes adatok azonnali törlésre kerülnek.

Adatkezelés jogalapja: az érintett személy hozzájárulása

Adatkezelés célja: az érintett személy rendszeres tájékoztatása a Társaság kedvezményeiről, szolgáltatásairól hírlevél formájában

Adatkezelés címzettje: a Társaság hírlevél küldésével megbízott munkavállalói

A személyes adatok tárolásának időtartama: A szolgáltatás megszűnését vagy a hozzájárulás visszavonását követően azonnal törlésre kerülnek

 

 

Tájékoztatjuk Önt a jogszabályok által meghatározott személyes adat fogalmáról:
Személyes adat: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható
 
 
Az Ön adatainak kezelése során az Adatvédelmi Szabályzatunkban meghatározott módon, illetve a következő alapelvek szerint járunk el:
–          A személyes adatait Ön számára átláthatóan és jogszerűen kezeljük, így pl.: a szerződés teljesítése során bármikor betekinthet adatai kezelésébe, harmadik személy számára, illetve külföldre nem továbbítjuk az adait.
–          A személyes adatokat csak a jogszabályban vagy szerződésben meghatározott célból gyűjtjük és kezeljük
–          Társaságunk törekszik az adatok pontosságára, a pontatlan adatok azonnali helyesbítésére vagy törlésére
–          Megfelelő technikai és szervezési intézkedésekkel biztosítjuk a személyes adatok biztonságát, megakadályozva a jogtalan vagy jogosulatlan kezelést, elvesztést, károsodást vagy megsemmisülést. Pl.: csak az arra jogosult személy kap hozzáférést az adataihoz a számítógépeken is
–          Társaságunk az Önnel kötött szerződés, és/vagy jogszabályi előírások alapján kezeli a személyes adatait, csak a meghatározott cél érdekében és a szükséges mértékben.
–          Társaságunk munkavállalói az Ön személyes adatait a szolgáltatás teljesítése érdekében, feladataik elvégése során kezelhetik titoktartási kötelezettség terhe mellett.

A bíróság, az ügyészség és más hatóságok (pl. rendőrség, adóhivatal, Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) tájékoztatás adása, adatok közlése vagy iratok rendelkezésre bocsátása miatt megkereshetik Társaságunkat. Ezekben az esetekben adatszolgáltatási kötelezettségünket teljesítenünk kell, de csak a megkeresés céljának megvalósításához elengedhetetlenül szükséges mértékben.

 

Az Ön jogai és jogorvoslati lehetőségei:
–          Joga van tájékoztatást kérni az általunk kezelt személyes adatairól, az adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, adatfeldolgozóinkról, adatvédelmi incidensekről és az Ön adatainak továbbítása esetén annak jogalapjáról, illetve a címzettjéről.
–          Joga van az általunk kezelt személyes adatainak helyesbítéséhez, kiegészítéséhez
–          Joga van a személyes adatai törlésének kéréséhez, amennyiben a személyes adatkezelést jogellenesnek, tévesnek vagy hiányosnak ítéli meg
–          Tiltakozhat az adatkezelés ellen és vissza is vonhatja a hozzájárulását.
–          Panasza esetén a Hatósághoz fordulhat (Felügyelő Hatóság: Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság, Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c., Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5., Telefon: +36 (1) 391-1400, Fax: +36 (1) 391-1410, E-mail:ugyfelszolgalat@naih.hu, Honlap:https://naih.hu/
–          A hatóság határozata ellen bírósági felülvizsgálatot kérhet.
Kérjük, hogy a szolgáltatásunk akadálymentesítése érdekében ügyeljen adatai pontosságára, helyességére és valódiságára!

Társaságunk külföldre nem továbbít adatokat.

Társaságunk honlapján található elérhetőségeken Önnek lehetősége van az ügyintézésre és panasz benyújtására. Ezen adatkezelés jogalapja jogi kötelezettség számunkra. Az ilyen esetben Társaságunk által kezelt adatok tárolása 5 év.
A Társaságunk adatkezeléssel kapcsolatos kérdéseire a fentebb leírt elérhetőségeken kaphat választ, melynek az ügyintézési határideje 15 nap.
Az Ön kérelmét Társaságunk a benyújtástól számított 15 napon belül elbírálja. Amennyiben az Ön zárolásra, törlésre vonatkozó kérelmét a Társaságunk elutasítja, kötelesek vagyunk indokolással ellátni és a jogorvoslati lehetőségekről tájékoztatást adni.
Társaságunk tájékoztatja Önt a személyes adatainak törléséről, helyesbítéséről vagy zárolásáról.
Amennyiben Ön tiltakozik a személyes adatainak kezelése ellen, kérelmét a benyújtást követő 15 napon belül bírálja el a Társaságunk. Az elbírálásról Önt írásban tájékoztatjuk

Amennyiben Ön a döntésünkkel nem ért egyet, illetve amennyiben elmulasztjuk a határidőt, a döntés közlésétől, a határidő utolsó napjától számított 30 napon belül Ön a hatósághoz fordulhat.

Azonban kérjük Önt, hogy mielőtt a hatósághoz vagy a bírósághoz fordulna panaszával, egyeztetés és a gyorsabb ügyintézés érdekében forduljon Társaságunkhoz.